SGK personel alımı başvurusu ne zaman, nasıl yapılır? Başvuru şartları neler? (2022 SGK personel alımı başvuru ilanı)
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından yayımlanan ilan sonrasında 341 sözleşmeli personel alımı yapılacağı açıklandı. SGK, bünyesine 171 destek personeli, 102 büro personeli, 59 koruma güvenlik görevlisi ve 9 teknisyen alımı yapacak. Peki, SGK personel alımı başvurusu ne zaman? Başvuru şartları neler?
SGK'ye alınacak 341 sözleşmeli personel alımı için başvuru tarihleri belli oldu. Başvuru yapmak isteyen adaylar ise başvuru tarihlerini internet üzerinden sorgulamaya başladı. Peki, SGK sözleşmeli personel alımı başvuruları ne zaman?
SGK SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ
SGK gözleşmeli personel alımı başvurularıyla ilgili ilan, Resmi Gazete'nin çeşitli ilanlar kısmında yayımlandı.
Buna göre; SGK personel alımı başvuruları 30 Eylül-7 Ekim 2022'de e-Devlet'te "SGK Kurum Dışı Sınav Uygulaması" üzerinden yapılabilecek.
KPSS ŞARTI ARANACAK
Adayların alımı Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığınca (ÖSYM) 25 Ekim 2020 (ön lisans) ve 22 Kasım 2020'de (ortaöğretim) yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) sonuçlarına göre yapılacak.
SONUÇLAR e-DEVLET ÜZERİNDEN AÇIKLANACAK
Adaylar yerleştirme sonuçlarını e-Devlet üzerinden Sosyal Güvenlik Kurumu Sınav Sonuç ekranından görüntüleyebilecek.
Yerleştirmeye hak kazanan adaylardan istenilecek belgeler, SGK'nin internet sitesindeki "Duyurular" kısmında yayımlanacak.
- Etiketler :
- Haberler -
- Haberler
- Sgk
- Başvuru
- Personel Alımı