Victoria’s Secret gerçek dışı güzellik algısını kabul ettirmeyi nasıl başardı?
Her yılbaşı bu sene melekler podyumda nasıl görünecek, hangi şarkıcı performans sergileyecek diye merakla beklediğimiz "Victoria's Secret Fashion Show" artık tarihe karıştı. Hem de koca bir nesle "Güzel olmak için zayıf, uzun, beyaz olmalısın" diyen karanlık bir tarihe. Peki ünlü iç giyim markası, bu gerçek dışı güzellik algısını nasıl kabul ettirmeyi başardı? İşte cevaplar...
Lüks iç giyim markası Victoria’s Secret, 1995 yılında “Victoria’s Secret Fashion Show” ile kazandığı popülerliği uzun bir süre devam ettirmeyi başarsa da sunduğu ‘gerçek dışı güzellik standartları’ günümüzün değişen dinamikleriyle etkisini yitirmeye başladı. PopSugar sitesi markanın yarattığı bu güzellik algısını tüm dünyaya nasıl kabul ettirdiğine dair bazı bilgiler sundu.