Türk Telekom'dan "ihale" açıklaması
Türk Telekom, TFF Süper Lig ve TFF 1. Lig yayın hakları ihalesindeki paketleme şekillerinin ve teklif taban fiyatlarının halihazırdaki iş modelleriyle uyumlu olmaması sebebiyle söz konusu ihaleye katılmama yönünde karar alındığını açıkladı.
Türk Telekom, futbol yayın hakkı ihalesiyle ilgili açıklama yaptı.
Şirket açıklamasında, Türk Telekom'un televizyon yayıncılığı platformu Tivibu ile kullanıcılara ileri teknoloji ürünü özelliklere ve geniş yelpazede zengin ve özgün içeriğe sahip TV deneyimi sunmak için çalıştığı belirtildi.
IPTV, uydu ve web TV platformlarının hepsinde ve tüm cihazlarda yaklaşık 2 milyon TV müşterisine televizyon deneyimi sunan tek operatör olarak, müşteri memnuniyetini her geçen gün daha da artırma hedefiyle çalışmaların sürdürüldüğü ifade edilen açıklamada, Türkiye Pay TV pazarının en hızlı büyüyen markası Tivibu'nun, zengin içeriğe sahip uygun fiyatlı paket seçenekleri ve üstün bulut tabanlı teknoloji ile 2016 yılının ilk yarısında Pay TV pazarının toplamından daha fazla büyüdüğü bilgisine yer verildi. Açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Türk Telekom olarak genişbant, mobil, sabit ses ve TV gibi faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda doğabilecek her türlü fırsatı yakından takip ediyor ve değerlendiriyoruz. Bu kapsamda, yaptığımız değerlendirmeler sonucunda Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından düzenlenen TFF Süper Lig ve TFF 1. Lig yayın hakları ihalesindeki paketleme şekillerinin ve teklif taban fiyatlarının hali hazırdaki iş modellerimizle uyumlu olmaması sebebiyle, söz konusu ihaleye katılmama yönünde karar almış bulunmaktayız. İlgili müşteri tabanımıza ulaşılabilir perakende fiyatlar sunmaya ve büyümemizi tüm pazar segmentlerinde sürdürmeye devam edeceğiz.
Türk Telekom olarak ihale sonucunun Türk futbolu ve sektör için hayırlı olmasını diliyor ve Digiturk'ü tebrik ediyoruz. Digiturk'ün TFF Süper Lig ve TFF 1. Lig yayın haklarını, münhasır ve ayrımcı olmayacak şekilde paylaşmasının kendi ticari menfaatine ve kamu menfaatine olacağına inanıyoruz. Bu durumda bu ayrıcalıklı içeriği, yaklaşık 2 milyon TV müşterimize ek bir içerik olarak sunma seçeneğini değerlendirebiliriz. Türkiye çapındaki satış kanallarımız ve IPTV, uydu, web TV ve OTT platformlar ile mobil, tablet, dizüstü ve masaüstü bilgisayar ve televizyon gibi her türlü cihaz üzerinden yayın yapma kapasitesine sahip tek operatör olarak, müşterilerimiz lehine değer yaratacak her türlü faydayı sunabilecek eşsiz bir konumda bulunuyoruz."
- Etiketler :
- Haberler -
- Futbol
- Ekonomi
- Şirketler