MERAK EDİLEN SORUNUN YANITI
Türkiye’nin Lider Markası Paşabahçe’nin ana sponsorluğunda düzenlenen festival, bu yıl 124 marka, 52 workshop ve seminer, MUUD Sahne’de 28 konser, İCF Instagram Fotoğraf Yarışması sergisi, tadım etkinlikleri, Türkiye ve dünyadan usta baristaların gösterilerinin yanı sıra İstanbul’un artizan kavurmacılarından kahve dükkanlarına kadar nitelikli kahveyle ilgili tüm kesimleri ziyaretçilerle buluşturdu.
Türkiye’nin yaratıcı etkinlik ajanslarından dsm group’un bu yıl “Kahvenin Yaşam Döngüsü” mottosuyla 21-24 Eylül 2017 tarihleri arasında KüçükÇiftlik Park İstanbul’da düzenlediği İstanbul Coffee Festival, 40.000 ziyaretçi ile rekor katılıma sahne oldu. Festivalde, kahveyle ilgili 124 marka yer aldı, MUUD Sahne’de 28 konser verildi.
DÜNYANIN EN BÜYÜK AÇIKHAVA FESTİVALİ
İstanbul Coffee Festival’in her yıl daha da zenginleşerek geliştiğini ve eğlence yaşamında yeni bir kulvar açtığını söyleyen dsm group Kurucusu ve Başkanı Alper Sesli, şunları belirtti: “Bu yılki 40.000 ziyaretçisiyle İstanbul Coffee Festival, sayısal verilere göre dünyanın en büyük açıkhava festivali konumuna yükseldi.
250.000 bardak, 7,5 ton süt ve 50.000 şişe suyun tüketildiği festivalde, dört gün boyunca katılımcılara en iyi hizmeti sunabilmek için 140’ı dsm group personeli olmak üzere 1.500’e yakın çalışan görev aldı.