Fibaemeklilik, kadın kanserleri ve bu kanserlerin erken teşhisi konusunda toplumda bilinç oluşturmayı hedefleyen ve 3 yıldır devam eden Pembe Kurdele Projesine, “Özmuayene Hareketi” ile devam ediyor. Fibaemeklilik ve Esteworld için, Gri Creative tarafından gerçekleştirilen ve artık her ayın son perşembe gününün, özmuayene günü olarak ilan edildiği kampanyanın videosu ile tüm kadınlar her ay bir kez düzenli olarak özmuayene yapmaya davet ediliyor. 23 Ekim 2015 tarihinde lanse edilen kampanyada kullanılan ve “özçekim” sözcüğünden esinlenilenerek oluşturulan “özmuayene” teriminin, erken teşhisin önemi konusundaki farkındalığa hizmet etmesi amaçlanıyor. Özmuayene aşamaları, proje web sitesinden pembekurdele.com.tr'den görüntülenebiliyor.
Kampanya kapsamında, “Pembe Kurdele”nin Facebook, Instagram ve Youtube hesaplarında meme sağlığı farkındalığı konusunda paylaşımlara yer veriliyor. Pembe Kurdele, konuyu yalnızca kanser haftası, kadınlar günü gibi özel günlerin yanı sıra, tüm yıl boyunca ele alması ile benzer projelerden farklılaşıyor. 23 Ekim tarihinde yayına giren video ile kampanyanın ilk 1 haftasında yaklaşık 700.000 kişiye erişildi.