Cenevre’de ilk defa görücüye çıkan yeni Impreza XV, Impreza’nın rallilerdeki şöhreti ve üreticisinin crossover araçlarındaki başarısı üzerine konumlanan, günlük kullanıma uygunluğu ile dikkat çeken bir model.
İlişkili Haberler
Araç için iki adet dört silindirli motor seçeneği sunuluyor: Doğal emişli bir benzinli motor ve turbo dizel motor. Her iki motor da Subaru’nun yatay silindir (boksör) yapısına sahip. 2.0R benzinli motorunda şanzıman olarak 5 düz vitesli veya 4 vitesli bir otomatik sunuluyor, dizel model 2.0D’de ise özel olarak geliştirilmiş 6 vitesli bir düz şanzıman bulunuyor. Subaru’dan bekleneceği gibi güç Simetrik Dört Tekerlek Çekişi (SAWD) sistemi vasıtasıyla tekerleklerin dördüne birden gidiyor.
Ön süspansiyon MacPherson tipi arkada ise çift salıncaklı süspansiyon sistemi bulunuyor. Subaru bu kombinasyonun eğlenceli bir sürüş sağlayacak yapıda olduğunu, ama aynı zamanda gerektiğinde aile konforunu da sağladığını söylüyor.
Dışarıdan bakıldığında diğer Subaru crossover’ları ile aynı stilde yeni bir ön ızgara, sportif bir ön tampon, çamurluklarda ilave kaplamalar, siyah alüminyum tavan rayları ve büyük bir tavan spoiler’ı var. Kuyruk lambaları LED.
Subaru iç kısım için iki renkli kahverengi/siyah kumaşlı bir kombinasyon kullanmış. Seçenek olarak siyah deri de mevcut. Diğer özellikler 10 hoparlörlü, CD/radyolu bir ses sistemi, Bluetooth bağlantı desteği, iPod bağlantısı ve ses kontrollerine sahip deri kaplı bir direksiyon simidi.
Dışarıdan bakıldığında diğer Subaru crossover’ları ile aynı stilde yeni bir ön ızgara, sportif bir ön tampon, çamurluklarda ilave kaplamalar, siyah alüminyum tavan rayları ve büyük bir tavan spoiler’ı var. Kuyruk lambaları LED.
Subaru iç kısım için iki renkli kahverengi/siyah kumaşlı bir kombinasyon kullanmış. Seçenek olarak siyah deri de mevcut. Diğer özellikler 10 hoparlörlü, CD/radyolu bir ses sistemi, Bluetooth bağlantı desteği, iPod bağlantısı ve ses kontrollerine sahip deri kaplı bir direksiyon simidi.