İlişkili Haberler
Mediacat dergisi ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen ve toplam 22 kategoride Türkiye’nin en sevilen markalarının belirlendiği “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 Araştırması” sonuçları açıklandı. Bu yıl 11’inci kez gerçekleştirilen araştırmada, Volkswagen, otomotiv sektöründe yine en beğenilen marka oldu. Volkswagen, geride bıraktığımız 5 yılda da üst üste 5 kez bu ödüle layık görülmüştü.
Tüketicilerin aklına ilk gelen marka, markaya duyulan yakınlık, beklenti, ihtiyaçları karşılama ve “Bu marka en sevdiğim, asla vazgeçmeyeceğim bir markadır” ifadesine ne ölçüde katıldıkları üzerinden hesaplanan toplam skor ile Lovemark’lar belirleniyor.
Üst üste 6. kez Lovemark olan Volkswagen, tüm platformlarda müşterilerine yakın, duygusal ve özgün bir iletişim gerçekleştirirken, otomotiv sektöründeki dijitalleşme akımının öncülerinden biri olarak, her daim müşterilerinin ihtiyaçlarına yeni çözümler sunmayı hedefliyor.
DOĞUŞ OTOMOTİV-VOLKSWAGEN İŞBİRLİĞİ SÜRÜYOR