Barcelona'nın stadı Nou Camp' a yeni isim sponsoru
Ünlü müzik platform'u Spotify ile bir sponsorluk anlaşmasına imza atan Barcelona, 280 milyon euro karşılığında stadın isim hakkını sattı. Anlaşmaya göre 2022-2023 sezonundan itibaren Barcelona maçlarını Spotify Nou Camp Stadyumunda oynayabilir.
Haberler ntv.com.tr 08.02.2022 - 15:55 Son Güncelleme : 11.02.2022 - 11:08
-
Katalan futbol takımlarından olan Barcelona bölgenin bir radyosuna göre Spotify ile 280 milyon euroluk bir anlaşmaya imza attı.
Buna göre gelecek sezondan itibaren Barcelona maçlarını Spotify Nou Camp'ta oynayabilir.
-
-
Anlaşmanın 3 sezonluk olduğu ve stat isim hakkının yanı sıra erkek ve kadın futbol takımlarının forma ve antrenman malzemerinde de olacağı belirtiliyor.
-
Barcelona 2006 yılına kadar formalarına herhangi bir sponsor almıyordu.
Katalanların ilk sponsoru sosyal sorumluluk kurumu UNIVEF olmuştu.
-
-
2011 yılında ise Katar Vakfı ile anlaşma sağlayan Barcelona daha sonra başka bir Katar firmasıyla daha sponsorluk anlaşmasına imza atmıştı.
-
Katalanların daha sonraki forma sponsoru Katar Havayolları olmuştu.
-
-
Son sponsorları olan Japon firması Rakuten'le sözleşmeleri sezon sonunda bitecek olan Barcelona, anlaşması halinde yeni sezonda formalarında Spotify' a yer verecek.