VakıfBank'a yurt dışından iki ödül

VakıfBank, iletişim ajansı Papillon İstanbul ile, Türkiye'de ilk kez hayata geçirdiği Mirriad projesiyle Avrupa'nın önemli ödül organizasyonlarından IAB MIXX Awards Europe'dan 2 ödülle döndü.

Haberler ntv.com.tr 01.06.2021 - 15:15

VakıfBank ve iletişim ajansı Papillon İstanbul, Puhu TV işbirliğiyle Türkiye’de daha önce örneği olmayan Mirriad projesini gerçekleştirdi.

Proje kapsamında VakıfBank’ın farklı ürünleri, farklı hedef kitlelerin karşısına Puhu TV’nin içeriklerine, içeriğin bir parçası olarak yerleştirilmiş şekilde çıkarken markaya Avrupa çapında en iyi dijital reklamların sergilendiği yarışma olan IAB MIXX Awards Eurorope'dan biri “Product Innovation”, diğeri “Best Use of CTV” olmak üzere 2 kategoride 2 bronz ödül getirdi.

Mirriad projesi VakıfBank’a daha önce de Sardis Awards “En Yeni Dijital Fikirler” kategorsinde altın ve “Yenilikçi Teknoloji Kullanımı” ile “Medya İnovasyonunda Mükemmellik” kategorilerinde Felis’ten 2 başarı ödülü getirmişti.

PROJENİN BAŞARISINI RAKAMLAR DESTEKLEDİ

VakıfBank proje kapsamında doğru hedef kitleyle gerçek zamanlı iletişim kurgulayarak 60 bin tekil kişiye erişim sağladı. Bu erişimin karşılığında kampanya 2 milyon izlenme rakamı elde etti. Mirriad projesiyle markanın bilinirliğinde yüzde 9’luk bir artış gözlendi.

Ana Sayfaya Git
  • ©Copyright 2024 | Tüm Hakları Saklıdır

NTV’de canlı olarak yayınlanan tüm programlar ile ilgili bilgiler, program bölümleri ve programlarla ilgili haberler NTV Ekranı’nda. Günlük NTV yayın akışı ve program saatlerini de NTV Ekranı kategorisinden saat bazında görebilirsiniz. %100 Futbol ile son dakika spor haberlerini, Gündem Masası ile gündem haberleri ile ilgili değerlendirmeleri NTV Ekranı’nda.