Güney Kore merkezli teknoloji devi Samsung’dan sonra dünyanın en büyük ikinci akıllı telefon üreticisi Huawei, alt birimi olan Honor’u satmaya hazırlanıyor.
ABD hükümetinin uyguladığı yasak politikalarından dolayı bu kararın alındığı düşünülürken Huawei’nin Biden hükümetinden de beklentisi olmadığı ifade ediliyor.
Huawei, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda lider seçildi
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu, Fast Company dergisi tarafından 16 sektör özelinde gerçekleştirilen, "Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi" marka değerlendirmesinde, elektronik sektörünün en iyisi olarak ilk sırada yer aldı.
Huawei'den yapılan açıklamaya göre, Fast Company dergisi tarafından, 16 sektörde 5 bin 300 kişiyi kapsayan ve 15 bin 73 markanın değerlendirilmesiyle gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin elektronik sektöründeki lideri Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, "Artan rekabetle birlikte müşteri deneyimi konusu gitgide daha fazla önem kazanıyor. Müşteri beklentileri de bu dinamiğin bir parçası olarak dönem dönem değişimler gösteriyor. Marka olarak tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye'de de ürünlerimizin tüketicilerimize en yüksek memnuniyet düzeyini sağlamasını hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.
Ürünlerini satın alan kullanıcıların, sadece alırken değil kullanım döneminde de Huawei'nin desteğini hissettiklerini belirten Wang, şunları kaydetti:
"Bizler de günden güne artan dijital ve fiziksel servislerimizle tüketicilerimize en iyi deneyimi yaşatmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında sektöre liderlik eden bir marka olarak konumlanmak bizler açısından da memnuniyet verici. Bu tür ödülleri şirketimiz açısından daha iyisini yapmak üzere bir motivasyon olarak görüyoruz. Tüketicilerimize de bu deneyimi bu denli olumlu şekilde yansıttıkları için teşekkür ediyoruz."
ABD hükümetinin uyguladığı yasak politikalarından dolayı bu kararın alındığı düşünülürken Huawei’nin Biden hükümetinden de beklentisi olmadığı ifade ediliyor.
Huawei, Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması'nda lider seçildi
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu, Fast Company dergisi tarafından 16 sektör özelinde gerçekleştirilen, "Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi" marka değerlendirmesinde, elektronik sektörünün en iyisi olarak ilk sırada yer aldı.
Huawei'den yapılan açıklamaya göre, Fast Company dergisi tarafından, 16 sektörde 5 bin 300 kişiyi kapsayan ve 15 bin 73 markanın değerlendirilmesiyle gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’nin elektronik sektöründeki lideri Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Huawei Türkiye Tüketici Elektroniği Grubu Ülke Müdürü Seth Wang, "Artan rekabetle birlikte müşteri deneyimi konusu gitgide daha fazla önem kazanıyor. Müşteri beklentileri de bu dinamiğin bir parçası olarak dönem dönem değişimler gösteriyor. Marka olarak tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye'de de ürünlerimizin tüketicilerimize en yüksek memnuniyet düzeyini sağlamasını hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.
Ürünlerini satın alan kullanıcıların, sadece alırken değil kullanım döneminde de Huawei'nin desteğini hissettiklerini belirten Wang, şunları kaydetti:
"Bizler de günden güne artan dijital ve fiziksel servislerimizle tüketicilerimize en iyi deneyimi yaşatmayı önemli bir görev olarak görüyoruz. Bu çabalarımızın karşılığında sektöre liderlik eden bir marka olarak konumlanmak bizler açısından da memnuniyet verici. Bu tür ödülleri şirketimiz açısından daha iyisini yapmak üzere bir motivasyon olarak görüyoruz. Tüketicilerimize de bu deneyimi bu denli olumlu şekilde yansıttıkları için teşekkür ediyoruz."