İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Lopez'in, yarım yüzyılı geride bıraktığı yeni yaşında yılın moda ikonu seçilmesi üzerine de böyle bir anlaşmaya imza atması moda ve bakım dünyasında taşları oynatan değişimin bir yansıması.
Çünkü, spor, estetik, özel bakım gibi takviyelerle yıllara meydan okuyan orta yaş grubu; markalar için gençlerden çok daha iyi bir müşteri kitlesi haline geldi. Gençlik kavramı değişti; zamanı tersine çeviren 40 yaş ve üstü haline geldi.
SUPER BOWL'DA SAHNE ALACAK
Lopez'in, Shakira ile birlikte Super Bowl'da sahne alacak olması da bu değişimin önemli göstergelerinden biri olarak ortada duruyor.
BİR DİĞER ÖRNEK SARAH JESSICA PARKER
Ünlü oyuncu Sarah Jessica Parker'ın iç çamaşırı markası Intimissimi’nin yeni reklam kampanyasının yüzü olması da bu tezi destekleyen bir diğer örnek olarak gösteriliyor.
HUSTLERS FİLMİNDEN FRAGMAN