Sekretarya Ne Demek? Sekretarya Kelimesinin Güncel TDK Sözlük Anlamı Ne Demektir?
Cevap:Genel Sekreterler Tarafından Yönetilen Kurumlarda Yönetim Merkezi
Bir Konferansın Kayıt, Yönetim Ve Yazı İşlerinin Yürütüldüğü Birim
Bir Kurum Veya Partide Programlanmış Ve Rutin İşlere Ait Süreçlerin Yönlendirilmesinin, Sevk Ve İdaresinin Yapıldığı Bölüm
Bir Şirkette Sekreterlerin Ve Resepsiyon Görevlilerinin Oturduğu Bölüm
Yönetici Asistanlığı
Sekretarya Kelimesi Nasıl Yazılır? Sekretarya Kelimesinin Doğru Yazımı Nedir?
Cevap: Sekretarya
Sekretarya kelimesi ile Google aramalarda en çok sorulan sorular şunlardır: Sekretarya ne demek? Sekretarya kelimesi nasıl yazılır? Sekretarya kökeni nedir? Sekretarya kelimesinin cümle içerisinde kullanımı