Legolara hayat veriyor
Sanatçı Nathan Sawaya, çocukluğumuzun unutulmaz oyuncaklarından olan Legoları kullanarak etkileyici eserlere imzasını atıyor. Sawaya, New York'taki stüdyosunda 1.5 milyondan fazla legosuyla eserlerini tasarlıyor. Kuzey Amerika müzelerinde Sawaya'nın çalışmaları 'Art of Brick'(Tuğla sanatı) ismiyle sergileniyor. Sanatçı bunun haricinde kurumlardan gelen teklifleri de değerlendirerek, çeşitli organizasyonlar için de tasarım yapıyor.
Haberler 13.06.2012 - 17:07
-
Legolara hayat veriyor
Sanatçı Nathan Sawaya, çocukluğumuzun unutulmaz oyuncaklarından olan Legoları kullanarak etkileyici eserlere imzasını atıyor. -
-
Legolara hayat veriyor
Sawaya, New York'taki stüdyosunda 1.5 milyondan fazla legosuyla eserlerini tasarlıyor. -
Legolara hayat veriyor
Kuzey Amerika müzelerinde Sawaya'nın çalışmaları 'Art of Brick'(Tuğla sanatı) ismiyle sergileniyor. -
-
Legolara hayat veriyor
Sanatçı bunun haricinde kurumlardan gelen teklifleri de değerlendirerek, çeşitli organizasyonlar için de tasarım yapıyor. -
Legolara hayat veriyor
LEGO, Danimarka merkezli The LEGO Group adlı şirket tarafından üretilen bir oyuncak çeşididir. Üzerlerindeki girinti ve çıkıntılar sayesinde birbirine kolayca kenetlenebilen, çeşitli renklerdeki yapı parçalarından oluşur. -
-
Legolara hayat veriyor
İlk başta oyma tahtadan yapılmış kaba prizmalardan oluşan LEGO parçaları, zamanla plastikten yapılmaya başlandı. -
Legolara hayat veriyor
Plastiğin kolayca aynı şekilde üretilebilir olması parçaları tek örnek haline getirdi. Bu sayede 60'larda ve günümüzde üretilen parçaların birbirine uyumlu olmasını sağlandı. -
-
Legolara hayat veriyor
İlk başta yalnızca Avrupa'da üretim yapılırken, Amerika pazarına giren şirket burada yeni bir fabrika açmak yerine yeni parçaların üretimini Samsonite'e devretti. -
Legolara hayat veriyor
İlk başta tuğla şeklinde olan basit tanelere çarklar, çubuklar, tekerlekler, küçük adamlar ve elektrikli aksamlar gibi daha ayrıntılı bölümler de eklendi. -
-
Legolara hayat veriyor
Böylece hemen hemen herşeyin inşa edilebileceği bir çeşitlilik sağlandı. Genel olarak 7-16 yaş civarını hedefleyen LEGO, aslında her kitleyi kendine bağımlı kılacak nitelikte ürünler ortaya çıkarmaya çalıştı. -
Legolara hayat veriyor
-
-
Legolara hayat veriyor
-
Legolara hayat veriyor
-
-
Legolara hayat veriyor
-
Legolara hayat veriyor
-
-
Legolara hayat veriyor
-
Legolara hayat veriyor
-
-
Legolara hayat veriyor
-
Legolara hayat veriyor
-
-
Legolara hayat veriyor