İçişleri Bakanlığı personel alımı başvurusu başladı: e Devlet İçişleri Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılır?
İçişleri Bakanlığı bünyesinde istihdam edilecek 335 personelin alımıyla ilgili ayrıntılar geçtiğimiz günlerde paylaşılmıştı. İçişleri Bakanlığınca merkez ve taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere 4/B statüsünde 335 sözleşmeli personel alımı için başvurular 11 Nisan 2023 itibariyle başladı. Başvurular e Devlet sistemi üzerinden gerçekleştirilecek.
Haberler 11.04.2023 - 10:08
-
Resmi Gazete'de yayımlanan ilanlara göre, İçişleri Bakanlığınca merkez ve taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere 4/B statüsünde 335 sözleşmeli personel alımına ilişkin sözlü sınav yapılacak.
Başvuruda bulunacak adayların ÖSYM tarafından 2022 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) B grubundan lisans mezunları için KPSSP3, ön lisans mezunları için KPSSP93 ve lise mezunları için KPSSP94 türünden en az 60 ve üzerinde puan alması gerekiyor.
-
-
BRANŞ DAĞILIMI
Taşra teşkilatında 156 büro personeli, 117 çağrı karşılama personeli 16 destek (temizlik) personeli, 4 Elektrik Elektronik Mühendisi, 2 Elektrik Elektronik Teknikeri, 1 Avukat, 1 Arşiv Uzmanı kadrolarına yapılacak.
Merkez Taşra Teşklatı’nda ise 13 Büro personeli, 5 Avukat, 2 Psikolog, 9 Mühendis, 2 Destek Personeli ( Temizlik) 1 Arşiv Uzmanı, 1 Harita Teknikeri, 1 Grafiker,1 Mütercim Tercümanı kadrolarına yapılacak.
-
BAŞVURU TARİHLERİ
Başvurular 11-15 Nisan tarihleri arasında "www.icisleri.gov.tr" adresinde üzerinden e-Devlet sistemi üzerinden gerçekleştirilecek. Sözlü sınav ise 25-30 Nisan tarihleri arasında Ankara'da yapılacak.
-
-
İçişleri Bakanlığı personel alımı başvuruları e- Devlet sistemi içerisinde yer alan "İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru" ekranı üzerinden yapılabiliyor.
İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve Sınav Başvuru ekranı için tıklayın