Hedeflenen müşteri katmanına göre belirlenen mimari özelliklerin kendilerini farklı kıldığını belirten Kentpark AVM Genel Müdürü Mehmet Akalın, "AVM mimarilerinde artık yalın tasarımlarla ilerleme trendi hakim. AVM içinde maksimum dolaşımı sağlama adına yapılan mimari düzenlemeler artık tepki çekiyor.
Bu doğrultuda Kentpark'ı projelendirirken merkezin her bölümüne en kolay ulaşım, günışığından maksimum fayda gibi unsurları hedefledik. 'Merkezlerin merkezi' konseptiyle yola çıkan Kentpark, aslında karma bir proje. Alışverişin dışında, ofis katları ve konutlarıyla da Ankara'nın yeni yaşam alanı olmaya aday.
Kentpark için oluşturduğumuz güçlü ekip ile çağdaş yaşamların beklentilerini cevaplayacak, farklı ama kusursuz, canlı ama uzun ömürlü bir alışveriş, yaşam ve iş merkezini hayata geçirmek için işe koyulduk" dedi.
Kentpark'ın ofis ve yaşam alanlarıyla içinde bulunmayı özendirecek bir yapıyı sahip olduğunu ifade eden Akalın, "Ofisler dahil 230 bin metrekare olan kapalı alanın, 85 bin metrekaresi kiralanabiliyor.
Toplam 230 mağazanın yer alacağı AVM'de 12 bin metrekarelik alanı da ofisler için ayırdık. Projeye daha sonra ilave olacak 465 konut tamamlanınca Türkiye'deki en büyük karma projelerden biri hayata geçmiş olacak.
Proje lokasyonunun da üst gelir grubunun yoğun ilgi gösterdiği, üniversite ve kamu yapılarıyla hızla gelişmekte olan bir aks üzerinde olması projenin, beklentilerin üzerinde yapılması açısından bizleri daha da motive ediyor" şeklinde konuştu.
Marka seçimi pazar araştırmasına göre yapıldı
Mağaza karması ve marka seçiminde hedeflenen kitleye uygun bir çalışma gerçekleştirdiklerini fade eden Mehmet Akalın, "Mağaza karması ve markaların seçimi Avi Alkaş yönetimindeki JonesLangLasalle-Türkiye tarafından yapıldı.
Türkiye'de ve yurtdışında birçok başarılı projeye imza atan JLL. oluşturulan kurumsal kimlik ve yaptırılan pazar araştırma-anketlerine istinaden marka seçimleri yapıldı ve tesbit edilen markaların yerleşimi de JLL'in deneyimleri çerçevesinde gerçekleştirildi" bilgisini verdi.
Akalın, "Müşteri segmentini öncelikle bölgeye yakın, yaşam stili olan, trendleri takip eden, markaya odaklanmış, sosyal faaliyet açısından aktif kişiler oluşturuyor. Bu segmente uygun ulusal ve uluslararası birçok marka, gourmet market, kafe-restoranlar ve sinema kompleksiyle hedef kitleye sadece alışveriş imkanı değil, vizyon, marka, yaşam tarzı sunan bir yaşam merkezi olmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Bu doğrultuda Kentpark'ı projelendirirken merkezin her bölümüne en kolay ulaşım, günışığından maksimum fayda gibi unsurları hedefledik. 'Merkezlerin merkezi' konseptiyle yola çıkan Kentpark, aslında karma bir proje. Alışverişin dışında, ofis katları ve konutlarıyla da Ankara'nın yeni yaşam alanı olmaya aday.
Kentpark için oluşturduğumuz güçlü ekip ile çağdaş yaşamların beklentilerini cevaplayacak, farklı ama kusursuz, canlı ama uzun ömürlü bir alışveriş, yaşam ve iş merkezini hayata geçirmek için işe koyulduk" dedi.
Kentpark'ın ofis ve yaşam alanlarıyla içinde bulunmayı özendirecek bir yapıyı sahip olduğunu ifade eden Akalın, "Ofisler dahil 230 bin metrekare olan kapalı alanın, 85 bin metrekaresi kiralanabiliyor.
Toplam 230 mağazanın yer alacağı AVM'de 12 bin metrekarelik alanı da ofisler için ayırdık. Projeye daha sonra ilave olacak 465 konut tamamlanınca Türkiye'deki en büyük karma projelerden biri hayata geçmiş olacak.
Proje lokasyonunun da üst gelir grubunun yoğun ilgi gösterdiği, üniversite ve kamu yapılarıyla hızla gelişmekte olan bir aks üzerinde olması projenin, beklentilerin üzerinde yapılması açısından bizleri daha da motive ediyor" şeklinde konuştu.
Marka seçimi pazar araştırmasına göre yapıldı
Mağaza karması ve marka seçiminde hedeflenen kitleye uygun bir çalışma gerçekleştirdiklerini fade eden Mehmet Akalın, "Mağaza karması ve markaların seçimi Avi Alkaş yönetimindeki JonesLangLasalle-Türkiye tarafından yapıldı.
Türkiye'de ve yurtdışında birçok başarılı projeye imza atan JLL. oluşturulan kurumsal kimlik ve yaptırılan pazar araştırma-anketlerine istinaden marka seçimleri yapıldı ve tesbit edilen markaların yerleşimi de JLL'in deneyimleri çerçevesinde gerçekleştirildi" bilgisini verdi.
Akalın, "Müşteri segmentini öncelikle bölgeye yakın, yaşam stili olan, trendleri takip eden, markaya odaklanmış, sosyal faaliyet açısından aktif kişiler oluşturuyor. Bu segmente uygun ulusal ve uluslararası birçok marka, gourmet market, kafe-restoranlar ve sinema kompleksiyle hedef kitleye sadece alışveriş imkanı değil, vizyon, marka, yaşam tarzı sunan bir yaşam merkezi olmayı hedefliyoruz" diye konuştu.