Paris Aeroport'un eski adı Twitter olan X sosyal medya platformu hesabından yapılan açıklamada, Paris-Orly Havalimanı'ndaki 4. Terminal'de bagaj taşıma sisteminde sabahtan bu yana süren arızanın ciddi gecikmelere yol açtığı belirtildi.
Ekiplerin arızanın giderilmesi için uğraştığı kaydedilen açıklamada, bagaj teslimatında yaşanan gecikme için yolculardan özür dilendi.
Açıklamada, havalimanının diğer terminallerinin sorunsuz çalıştığı ifade edildi.
Ekiplerin arızanın giderilmesi için uğraştığı kaydedilen açıklamada, bagaj teslimatında yaşanan gecikme için yolculardan özür dilendi.
Açıklamada, havalimanının diğer terminallerinin sorunsuz çalıştığı ifade edildi.
UÇUŞLAR GECİKMELİ OLARAK YAPILMAYA BAŞLANDI
Havalimanı çalışanlarının, sistem arızası nedeniyle yolcuların bagajlarını elle taşıdığı ve söz konusu terminaldeki uçuşların yaklaşık 2 saat arayla gecikmeli olarak yapılmaya başlandığı belirtildi.
Fransız Le Parisien gazetesi, aynı havalimanında 3 gün önce de benzer bir sorunun 3. Terminal'de yaşandığını aktardı.
Gazetenin haberine göre, 3. Terminal'de 21 Temmuz'da yine aynı sorun nedeniyle 2 bin bagaj sahibine teslim edilememişti.